Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

It's official i am a lip balm addict

Ναι ναι το παραδέχομαι. Τα λατρεύω. Έχω πολλά αλλά και πιο πολλά να είχα δεν θα με πείραζε καθόλου. Έχω την κακιά συνήθεια να δαγκώνω τα χείλη μου με αποτέλεσμα να ξεραίνονται και να σκάνε εξαιρετικά εύκολα. Έτσι τα lip balm μου είναι πραγματικά απαραίτητα. Παρακάτω είναι μόνο μερικά από τα αγαπημένα μου.






Το καλύτερο που έχω είναι ένα της Neutrogena. Lippen γράφει στο κουτάκι του. Είναι απίστευτα ενυδατικό δεν έχει άρωμα και έχει εκπληκτικά αποτελέσματα σε πολύ σκασμένα και ταλαιπωρημένα χείλη. Σε δύσκολες καταστάσεις είναι η πρώτη μου επιλογή







Το επόμενο είναι ένα lip balm από την apivita με πρόπολη, οργανικό κερί, ελαιόλαδο και 98% φυσικά συστατικά. Έχει ένα ελαφρύ άρωμα σοκολάτας το οποίο λατρεύω. Το έχω κάθε μέρα στην τσάντα μου και το χρησιμοποιώ για ενυδάτωση. Θεωρώ ότι αυτό το balm είναι ιδανικό. Η Apivita απ'ότι είδα βγάζει αρκετά είδη lip balm για διαφορετικές περιπτώσεις τα οποία έχω σκοπό να δοκιμάσω σιγά σιγά! 




Το επόμενο είναι το Rose of Bulgaria. Το lip balm αυτό δεν υπάρχει στην Ελλάδα και δεν ξέρω κιόλας αν η εταιρία το στέλνει. Μου το έφερε η αδερφή μου, μετά από ένα ταξίδι στην γείτονα χώρα. Ειλικρινά έχει ένα υπέροχο άρωμα. Το τριαντάφυλλο είναι πραγματικά απίθανο




Τα επόμενα δυο τα αγόρασα από τα Fresh Line. Υπάρχουν δυο γεύσεις, βανίλια και σοκολάτα και όπως φαντάζεστε έπρεπε να τα δοκιμάσω και τα δυο. Απλά δεν γινόταν αλλιώς. Είναι ενυδατικά, αποτρέπουν την εμφάνιση λεπτών γραμμών που συχνά εμφανίζονται γύρω από τα χείλη και δεν έχουν πετροχημικά.  Εγώ τα φοράω πριν από τον ύπνο γιατί το βαζάκι εμένα δε με βολεύει να το έχω στην τσάντα μου.









Εσάς ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα; Ποια άλλα έχετε να μου προτείνετε;


6 σχόλια:

  1. Καλή αρχή στο νέο σου ξεκίνημα!!!!!!Εύχομαι να έχεις πολλές καλές ιδέες να μας δώσεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ!!!!!!! και γω το ελπίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. της apivita το εχω δοκιμασει κι εγω,κι ειναι πολυ καλο και ενυδατικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματι! λατρευω το συγκεκριμενο lip balm και απο μυρωδια το κάτι άλλο

      Διαγραφή
  4. axaxxa πραγματικα εισαι!!!!κανε ενα ποστ και ανεβασε φωτο με οσα εχεισ!!πανικοσσ αχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι τέλεια!!! Έχουμε το ίδιο πάθος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook