Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

July Favorites! Time to solve the puzzle... ;)

Καλησπερα κορίτσια!

Κάλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε;

Είναι ώρα λοιπόν για τα July favorites με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο...

Online jigsaw puzzles from JigsawSite.com

Enjoy the game! How much time did you need?

Πως σας φαίνονται; Τα έχετε δοκιμάσει εσείς;
Θα ακολουθήσουν review για όσα από αυτά δεν σας έχω μιλήσει ήδη... 

Αν βαριέστε να λύσετε το puzzle θα πρέπει να κάνετε υπομονή μέχρι αύριο που θα σας δείξω κανονική φωτογραφία με τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα που πέρασε! ;)  

                                                      
glitter text generator

14 σχόλια:

  1. Αγαπώ τα puzzle!Έχω κάνει κορνίζα με ωραίο θέμα 1500 κομμάτια! Προτιμώ τα πολλά! Περιμένουμε να δούμε τα αγαπημένα του μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1500 κομματια??? χαρα στο κουραγιο σου... εγω δεν εχω τοσο μεγαλη υπομονη να σου πω την αλήθεια...

      ετσι θα τα βαζω πλεον τα αγαπημενα του μηνα οποτε θα εχεις puzzle να λυνεις ... αν κ αυτα για σενα ειναι μαλλον παιχνιδακι... =)

      Διαγραφή
    2. Όντως, αυτό που έβαλες ήταν παιχνιδάκι!Κάτω από 1000 ή 1500 δεν ασχολούμαι, εκτός από αυτό που έβαλες & θα βάζεις από 'δω και πέρα! Χαχα! Να φανταστείς, 2 που έφτιαξα και τα κορνιζάρισα ήταν 1500 κομμάτια ( το καθένα) και το ένα μου πήρε 3 μήνες που το έκανα δώρο σε μια πολύ αγαπημένη μου καθηγήτρια, (μιας για εκείνη προοριζόνταν) για το άλλο, μην σου πω, γιατί είναι μεγάλη ιστορία! Κάποια στιγμή θα κάνω σχετικό post!
      Πάντως, τα αγαπημένα σου του μήνα μου άρεσαν!!!

      Διαγραφή
    3. χαρα στην υπομονη σου Μαρια μου! εγω δεν θα αντεχα με τπτ... δεν εχω τοση υπομονη.....

      χαιρομαι που σου αρεσαν τα αγαπημενα =)

      φιλια

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα απο τα αγαπημένα σου οπότε περιμένω απόψεις αύριο....
    Πλάκα είχε το παζλ,ειδικά ο ηχος που ακουγεται οταν το φτιαξεις!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσε το puzzle! και μενα ο ήχος στο τελοσ μ'αρεσει πολυ!!!!


      για το ambre solaire , το scrub από το beauty cooking και το face mist από τα body shop έχω γράψει πιο παλιά οποτε μπορείς να τα δεις. Για τα άλλα από αύριο! =)

      Διαγραφή
  3. τι πλακα το παζλ!!παντα πρωτοτυπες ιδεες!!ευγε κοριτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σαι καλα γλυκια μου! σ'ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!!!!!!!!!!!!! =)

      Διαγραφή
  4. το δευτερο παζλ που συμπληρωνω στο blog σου!!μ'αρεσει! λοιπόν facemist bodyshop= εγγυηση ολο το καλοκαιρι το φοραω και οχι μονο και για τα προιοντα της phyto τι να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. =) χαιρομαι που σου αρεσει το puzzle!!!!!!

      οσο για τα προϊόντα συμφωνω απολυτα μαζι σου!!!!!!! ;)

      Διαγραφή
  5. Τι τέλειο!!! χαχαχα, πολλή πλάκα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι πολυ που σου αρεσε! ελπιζω να το διασκεδασες!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα!!! Πολύ μ' αρέσει το παζλ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook