Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Reviewing a Sephora lipstick!!!!

Καλησπέρα και πάλι ladies! 

Αυτό το post είναι εξαιρετικά αφιερωμένο σε όσες χαλαρώνετε τώρα το βράδυ διαβάζοντας τα post μας!!!
Ενα κραγιον! Μια ανάμνηση! Μια Ιστορία! 

Ποιές από μας δεν έχουν ψάξει να βρουν το τέλειο κραγιον για την εμφάνιση τους; Αυτό που θα μας κάνει να νιώσουμε αυτοπεποίθηση και θα απογειώσει την εμφάνισή μας;;; 

Είμαι σίγουρη πως όλες !!!

Βρήκα λοιπόν τις τελευταίες μέρες ένα κραγιον που με ενθουσίασε και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας!


Έμαθα τελείως τυχαία γι'αυτό από μια καλή και αγαπημένη φίλη και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Για να πω την αλήθεια μου δεν πίστευα ότι θα είναι τόσο καλό αλλά φαινόταν ενθουσιασμένη!

Το κραγιον δεν είναι άλλο από ένα των Sephora από την κατηγορία των long lasting αυτά δηλαδή που διαρκουν πολλές ώρες. 


Η πρώτη φορά που δοκίμασα τέτοιο κραγιον (άλλης εταιρείας) ήταν πριν 7-8 χρόνια στο γάμο της αδερφής μου. Η σύνθεσή τους τότε ήταν τελείως διαφορετική. Επρεπε να το απλώσεις στα χείλη σου και μετά στέγνωνε πολύ γρήγορα. Έπρεπε να απλώνεις κάθε τρεις και λίγο ένα  ειδικό lip balm αλλιώς αφυδατώνονταν τα χείλη και φαίνονταν χάλια... Έσπαγαν...

Όπως καταλαβαίνετε ήμουν πολύ διστακτική. Θεωρούσα ότι και αυτό των Sephora θα είχε ανάλογη χρήση... Τελικά όμως το δοκίμασα ευχόμενη τα 12 euro που έδωσα (αν θυμάμαι καλά την τιμή) να μην πήγαιναν χαμένα....


Αυτό που έχω εγώ είναι το no11 . Ένα πολύ πολύ έντονο ροζ ιδανικό για το καλοκαίρι!!! 

Και πάμε τώρα στο πιο ενδιαφέρον μέρος αυτού του post!!!!

Έβαλα 3 στρώσεις από το κραγιον και το τοποθέτησα με πινέλο. Χρησιμοποίησα μέχρι και το κόλπο με το μαντήλι για να διαρκέσει περισσότερο!


Κράτησε πάνω απο 6 ώρες. Ναι ναι 6 ώρες και το καλύτερο είναι ότι σε αυτές τις ώρες και έφαγα και ήπια νερό! Το καλύτερο ήταν ότι δεν άφηνε κανένα σημάδι στο ποτήρι μου όταν έπινα, πράγμα που με ενθουσίασε. Εξίσου καλό ήταν ότι δεν άφησε ούτε για λίγο αφυδατωμένα τα χείλη μου!!!!!!!!!!!!!! Βέβαια όταν χαιρέτησα κάποιον τότε είδα ότι του άφησα ένα ελαφρύ σημάδι αλλά και πάλι πολύ μικρότερο σε σχέση με άλλα κραγιον οπότε πάλι κερδισμένη ήμουν!

Οταν άρχισε πια να φεύγει το κραγιόν μετά από αρκετές ώρες έφευγε ομοιόμορφα και δεν φαινόταν καθόλου άσχημο πράγμα που μου άρεσε πάρα πολύ!!!! 

Τι δεν μου άρεσε;;; 

Την επόμενη μέρα δοκίμασα πάλι το κραγιον βάζοντάς πιο λίγο, για πιο φυσικό αποτέλεσμα και ένα lip balm από πάνω. Δεν κράτησε τόσο πολύ. Σαν να επιρέαζε το lip balm την σύνθεσή του. Μου φάνηκε περίεργό αλλά πάλι δεν ξέρω... 


Η τελική εντύπωση που μου άφησε ήταν ότι είναι πολύ καλά κραγιον (αν και δεν τους το χα) και σύντομα θα πάρω κι'αλλες αποχρώσεις για να τις δοκιμάσω! Απλά λέω να περιμένω κάποια προσφορά =))))) 

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;;; Πως σας φάνηκαν;;;;; Ποιο χρώμα θα μου προτείνατε;;;



Follow me on

         
  

11 σχόλια:

  1. Και ότι τον τελευταίο καιρό αναζητούσα κάτι τέτοιο.. :)
    Μου αρέσει να κρατάνε αρκετή ώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aaax και μενα μ'αρεσει!!!! νομιζω θα τα ευχαριστηθεις παρα πολύ! Αν τελικα τα δοκιασεις θα περιμενω εντυπωσεις =)

      Διαγραφή
  2. γενικοτερα θελω να δοκιμασω τα κρογιον και τα lipgloss / stain απο τα sephora. κατι μολυβακια για τα χειλη που ειχα παρει ειναι πολυ καλα αλλά λιγο ακριβα σε σχεση με το μεγεθος τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μολυβακια δεν εχω δοκιμάσει...με βάζεις σε πειρασμό!!!! περιμένω κ γω κάποια καλή έκπτωση για να παω να κανω μερικά ψώνια κ γω!

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται πολύ καλό!
    Θέλω να δοκιμάσω κι εγώ κραγιόν που έχουν μεγάλη διάρκεια :)
    Το συγκεκριμένο χρώμα που πήρες,πιστεύω ότι θα σου πηγαίνει πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααχ να σαι καλα!!!!! σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια!!!!!

      Διαγραφή
  4. I haven't tried a Sephora lipstick yet but your one looks so vibrant and moisturising, definitely a must have product! xoxo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα ήταν μια καλή ευκαιρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία είναι και η απόχρωση 18(all you need is red),ένα αρκετά καλοκαιρινό χρώμα!! Για τον χειμώνα θα σου πρότεινα την νο 23(brown is back) που μου θυμίζει αρκετά το diva της mac!!και τα δύο έχουν ματ τελείωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook