Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

BeautyTestBox & Sothys

Τι κι αν ακούγεται κοινότυπο και βαρετό. Εγώ αυτά τα Χριστούγεννα υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα με προσεξω λίγο περισσότερο!

Λιγότερο στρες και άγχος και πιο πολλές στιγμές χαλάρωσης ήταν  είναι και θα είναι ο κύριος στόχος μου. Επειδή όμως δεν τα κατάφερνα και τόσο καλά άρχισα τις beauty περιποιήσεις και τα ταξίδια από νωρίς.

Σκέφτηκα πως οξυγόνο θα μου έδινε μια μικρή εκδρομούλα την οποία βέβαια θα συνδιάζα με μοναδικές στιγμές αφιερωμένες στον εαυτό μου. Μπορεί για άλλους αυτές οι στιγμές να έχουν να κάνουν με βόλτες, ψώνια και αξιοθέατα για μένα όμως οι στιγμές αυτές είναι αρρηκτα συνδεδεμένες με χαλαρωτικά αφρόλουτρα, μάσκες προσώπου και αρωματικά κεριά. Κάτι που στο σπίτι μου δεν καταφέρνω να κάνω τόσο συχνά όσο θα ήθελα.

Γι' αυτό η προετοιμασία ξεκίνησε από νωρίς. Αφού τον προορισμό και την παρέα τα είχα ήδη επιλέξει έπρεπε να αποφασίσω και τι θα πάρω μαζί μου...  Αυτό ίσως να ήταν και το πιο δύσκολο. Ήθελα βλέπετε κάτι καλό και καινούργιο. Κάτι που να μην μου κοστίσει πολύ αλλά ταυτόχρονα να μου δώσει την αίσθηση ότι προσφέρω στον εαυτό μου μικρές στιγμές πολυτέλειας.

Τότε ήταν που έλαβα το e-mail από το BeautyTestBox. Έγραφε για το κουτάκι που ήταν αφιερωμένο στην εταιρεία Sothys.  


Αυτό που πάντα με γοήτευε ήταν ο μύθος από τον οποίο μάλλον πήρε η εταιρεία το ονόμα της. Έκλεινα τα μάτια και ονειρευόμουν εκείνα τα αρχαία χρόνια. Έφτιαχνα στο μυαλό μου εικόνες από εκείνη την εποχή και ταξίδευα και γω μαζί τους ζώντας το δικό μου παραμύθι...

Sothys ήταν το όνομα που οι αρχαίοι Αιγύπτιοι έδωσαν στο πιο λαμπρό αστέρι στον ουρανό. Την λαμπρότητά του την παρατηρούσαν όλοι οι κάτοικοι της γης των Φαραώ. Ήταν ένα  κόσμημα ανάμεσα στα κοσμήματα... Όλοι γοητεύονται από την φωτεινότητας και την ομορφιά του. Όλοι εκτός από την Αφροδίτη που δεν ήταν πλέον το πιο όμορφο και θαυμαστο αστέρι στον ουρανό. Πήρε λοιπόν την εκδίκησή της και έριξε την Sothys στο σκοτάδι της νύχτας... Την εξαφάνισε... για πολλούς αιώνες κανείς δεν ακουσε τίποτα γι' αυτή. Μέχρι που κάποια στιγμή έκανε και πάλι την εμφάνισή της! Ήθελε να παραδώσει το μυστικό της στην γυναίκες της γης για να μπορούν και εκείνες με τη σειρά τους να διατηρούν την φωτεινότητα και την ομορφιά τους!

Το μυστικό αυτό φαίνεται πως η εταιρεία Sothys κατάφερε και το έκλεισε στα δικά της μπουκαλάκια θέλοντας να το μοιραστεί με κάθε γυναίκα. Και το BeautyTestBox μάζεψε τα Best Seller ειδικά για εμάς. Πώς θα ήταν λοιπόν δυνατόν εγώ να αντισταθω;;;


Το κουτί περιελάμβανε 4 travel size προϊόντα, ένα full size αλλά και δύο δειγματάκια.


Το πρώτο που παρατήρησα ήταν ότι ακόμα και τα travel size προϊόντα είναι ιδιαίτερα προσεγμένα και έρχονται σφραγισμένα σε αρκετά γεναιόδωρες συσκευασίες των 15ml. Ιδανικές ασφαλώς για ταξίδι!


Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονούσα ιδιαίτερα μιας και μία κρέμα προσώπου, ένα serum, ένα καθαριστικό προσώπου αλλά και μία μάσκα  αποτελούν μία πλήρη σειρά για να αποκτίσει κανείς μία πολύ καλή άποψη για τα προϊόντα Sothys.




Και αν μέχρι εδώ νομίζετε ότι πρόλαβα να τα δοκιμάσω τότε κάνετε λάθος μιας και τελευταία στιγμή ακυρώθηκε η εκδρομούλα και τα έχω κρατήσει για την επόμενη φορά. 

Αυτό όμως που δοκίμασα και πραγματικά ερωτεύτηκα είναι το μολύβι που ήταν μέσα στο κόκκινο κουτάκι του BeautyTestBox.


Υπέρχο γκρι χρώμα με διακριτική λάμψη και μεγάλη διάρκεια δεν μπορεί παρά να εντυπωσιάσει και τις πιο δύσπιστες. 


Λατρεύω να το φοράω στο κάτω μέρος του ματιού μου, να το σβήνω ελαφρά και να το συνδιάζω με μαύρο μολύβι στο waterline.


Κλέβει τις εντυπώσεις! Τόσο απλά!!!!!

Με αυτό το πραγματικά υπέροχο προϊόν θα σε αφήσω να ταξιδέψεις στην μαγεία της γαλλικής εταιρείας Sothys και το αγαπημένο μου BeautyTestBox! 

Πριν φύγεις όμως θα ήθελα να μου πεις πιο προϊόν θα ήθελες εσύ να δοκιμάσεις από την Sothys!


Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάς 


Να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου!





4 σχόλια:

  1. Ελπίζω να το κάνεις το ταξιδάκι για να δοκιμάσεις και τα άλλα προϊόντα! χιχι!
    Το μολύβι φαίνεται όντως υπέροχο!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χαρείς όλα, με γεια σου :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα φαίνονται και ειδικά το μολύβι έτσι όπως το βλέπω! να τα χαρείς σύντομα εύχομαι! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ έξυπνες και πρακτικές οι συσκευασίες ταξιδιού. Σχετικά με το serum πάντως, δεν είχα ιδέα πόσο σημαντικό είναι μέχρι τη στιγμή που η δερματολόγος μου μου είπε να ξεκινήσω να φοράω... και όπως πάντα πρώτη μουυ κίνηση ήταν να μπω στο attica (σας βάζ link πιο κάτω) που έχει και ακριβά, και πιο φτηνά, αλλά και φαρμακείου και αγόρασα ήδη δύο. Θα σας πω σύντομα τη γνώμη μου! Σχετικά με το μολύβι, δεν είχα ποτέ παρόμοιο... είμαι πιο πολυ του eye-liner αλλά θα το δοκίμαζα πολύ ευχαρίστως :) https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/prosopo/enudatosi-adigiransi/serums/?sortBy=NewProducts

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook