Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Re-Energizing Sleeping Cream ~ Review & Giveaway

Η καλημέρα μου σήμερα αποπνέει ένα άρωμα αισιοδοξία, χαράς αλλά και τύχης που είμαι σίγουρη ότι μέχρι το τέλος του άρθρου αυτού, θα φτάσει και σε σένα.
Στόχος μου είναι να σε μυήσω στην οικογένεια της Lavera και να μοιραστώ μαζί σου το μυστικό τους για μία ενυδατωμένη επιδερμίδα, γεμάτη λάμψη.
Πριν όμως να σου πω ότι η Lavera είναι μία εταιρεία με πιστοποιημένα βιολογικά καλλυντικά. Χρησιμοποιούν για την παρασκευή των προϊόντων τους αποκλειστικά φυσικά συστατικά, βιολογικά έλαια και εκχυλίσματα αλλά και 100% φυσικά αρώματα ενώ δεν περιέχουν συνθετικά συντηρητικά, parabens, σιλικόνες, παραφίνες και ορυκτέλαια.
Τώρα λοιπόν που ξέρω ότι έχω την προσοχή σου, θα ήθελα να σου πω λίγα λόγια για ένα προϊόν που ενώ το έχω λίγες μόνο μέρες. το έχω πραγματικά λατρέψει.
Την Re-Energizing Sleeping Cream

Η κρέμα έρχεται σε μία πολύ ωραία και σικάτη συσκευασία. Το μοβ της χρώμα σου τραβάει την προσοχή, ενώ οι ιριδισμοί στο καπάκι σε κάνουν να νομίζεις ότι θα ταξιδέψεις στα ωραιότερά σου όνειρα.
Η ελαφριά υφή της, την κάνει να απορροφάται γρήγορα αφήνοντας το δέμα να επωφεληθεί από όλα τα ευεργετικά συστατικά που διαθέτει. Είναι πλούσια σε πολύτιμα βιολογικά έλαια, υαλουρονικό οξύ αλλά και λεκιθίνη. Έχει δηλαδή ότι πρέπει ώστε να βοηθήσει στην ανάπλαση και αναδόμηση της επιδερμίδας μας κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Για μένα είναι ιδανική μιας συνδυάζει 5 δράσεις σε ένα προϊόν και όλα αυτά όσο εγώ κοιμάμαι. Εγώ λοιπόν ταξιδεύω στον κόσμο των ονείρων και η Re-Energizing Sleeping Cream μου προσφέρει:
* Αναδόμηση κυττάρων
* Αναζωογόνηση δέρματος
* Καταπολέμηση της κούρασης
* Εντατική ενυδάτωση
* Μείωση των γραμμών έκφρασης και των ρυτίδων
Έχει ένα πλούσιο άρωμα που όμως εξασθενεί μετά από λίγο. Δύσκολα όμως θα μπορούσα να σου το περιγράψω καθώς δεν έχω ακόμα προσδιορίσει από πιο συστατικό προέρχεται η μυρωδιά. Το σίγουρο είναι ότι μου θυμίζει κάτι γλυκό και οικείο που εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ.

Και επειδή σε κράτησα πολύ σε αγωνία πρέπει πλέον να σου αποκαλύψω ότι αν και συ θες να αναζωογονήσεις και να αναπλάσεις το δέρμα σου κατά τη διάρκεια της νύχτας με τη βοήθεια της Re-Energizing Sleeping Cream δεν έχεις παρά να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό μας.

Για να πάρεις λοιπόν μέρος στο διαγωνισμό μας δεν έχεις παρά να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου στην παρακάτω φόρμα συμμετοχής :




ΤΥΧΕΡΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ οι συμμέτοχες  35 , 98 και 117  123 και αναδείχθηκαν μέσω του random.org και τα ονόματα αυτών :

βασιλικη κυττακη
Mαρία Κλάπα
Χιλιου Ελενη
Σοφία Καλέτσιου


Συγχαρητήρια!!!! Να είστε πάντα τυχερές

Οι νικητές έχουν ενημερωθεί και μέσω e-mail.


Και μην ξεχνάς:

Dreams are like stars,
you may never catch them
but if you follow them
they will lead you to your destiny


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Όροι του διαγωνισμού:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 τυχεροί θα κερδίσουν από μία Re-Energizing Sleeping Cream από τη Lavera.


Για να πάρετε μέρος στο Giveaway μας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

* Κάντε like στην σελίδα μου στο Cute&GirlyDMS στο facebook ( link εδώ ) Μην ξεχάσετε να συμπληρώσετε στη φόρμα συμμετοχής το όνομα του προφίλ σας στο facebook. Η συμμετοχή αυτή δεν είναι υποχρεωτική.

* Κάντε like στην σελίδα της Lavera Greece στο facebook ( link εδώ ) Μην ξεχάσετε να συμπληρώσετε στη φόρμα συμμετοχής το όνομα του προφίλ σας στο facebook. Η συμμετοχή αυτή δεν είναι υποχρεωτική.

* Κάντε like και share την φωτογραφία του facebook που θα βρείτε εδώ.  Μην ξεχάσετε να πατήστε το check box στην φόρμα για να επιβεβαιώσετε την συμμετοχή σας. Η συμμετοχή αυτή δεν είναι υποχρεωτική.

* Κάντε tag 3 φίλους σας κάτω από την φωτογραφία του διαγωνισμού που έχει αναρτηθεί στο facebook

* Συμπληρώστε το ονοματεπώνυμό σας και το e-mail σας στη φόρμα συμμετοχής προκειμένου να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σας αν είστε ένας από τους τυχερούς νικητές. 

* Μην ξεχάσετε να πατήστε το check box στην φόρμα για να επιβεβαιώσετε ότι συμφωνείτε με τους όρους του διαγωνισμού.

Η συμμετοχή σας για να θεωρηθεί έγκυρη πρέπει να είναι μέσα από την φόρμα συμμετοχής. Τα σχόλια και τα like αλλά και τα tag στο facebook για συμμετοχή στο διαγωνισμό δεν θα θεωρούνται έγκυρα αν δεν συνοδεύονται από την συμπλήρωση της φόρμας. Συμμετοχές για τον διαγωνισμό στα σχόλια κάτω από την ανάρτηση δεν θα γίνουν δεκτές.

Το giveaway ανοίγει την 21 Απριλίου 2016 και κλείνει στις 25 Απριλίου του 2016 στις 23.59 και μπορούν να λάβουν μέρος όλοι όσοι διαμένουν στην Ελλάδα. Πρέπει να είστε άνω των 18 για να λάβετε μέρος και αυτό γιατί θα πρέπει να μου στείλετε προσωπικά σας στοιχεία αν κερδίσετε (όπως Όνομα, Διεύθυνση και τηλέφωνο). 

Οι νικητές θα αναδειχθούν με τυχαία επιλογή και θα ανακοινωθούν εδώ στο blog σε αυτό το ίδιο άρθρο την επόμενη της λήξης του διαγωνισμού. Θα ενημερωθούν ασφαλώς μέσω mail για το δώρο που κέρδισαν. Μην ξεχάσετε να ελέγξετε ότι λάβατε το νικητήριο e-mail και ότι δεν πρόκειται για συνωνυμία. Οι τυχεροί θα έχουν 3 ολόκληρες μέρες να επικοινωνήσουν μαζί μου και να μου στείλουν τα στοιχεία τους για να τους αποσταλεί το δώρο τους. Αν ο νικητής δεν απαντήσει στο παραπάνω χρονικό περιθώριο, θα κληρωθεί νέος νικητής στην θέση του. Τα στοιχεία των νικητών θα τα δώσω στην εταιρεία, που θα αναλάβει να κάνει και την αποστολή του δώρου. Εγώ δεν φέρω καμία ευθύνη σε περίπτωση καταστροφής ή απώλειας του δώρου κατά την αποστολή.   Tα δώρα προσφέρονται από την εταιρεία Lavera με μοναδικό σκοπό να δώσει την ευκαιρία σε 3 τυχερούς να δοκιμάσουν τα προϊόντα της. Εγώ με μεγάλη χαρά φιλοξενώ το διαγωνισμό αυτό στο blog μου και  δεν πληρώνομαι για την διεξαγωγή του διαγωνισμού.  Η συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.


Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάτε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!!!


Καλή επιτυχία!!!!!!

12 σχόλια:

  1. τα θελωωωωωωωω ολα τα βηματα οκ φιλια καλο πασχα και καλη επιτυχια στο blog google Lefteris Hamalidis
    fb Lefteris Hamalidis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τέλεια!!! Μακάρι να σταθώ τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλεια!!! Μακάρι να σταθώ τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλεια!! Μακάρι να σταθώ τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τέλεια!! Μακάρι να σταθώ τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θελω παρα πολυ να την δοκιμασω μακαρι να σταθω τυχερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχο δωρο! ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευκαιρία να τη δοκιμάσω... Μόλις διάβασα το email σας!!!! Πολύ χάρηκα!!!!
    Fb name : Sonia Labiri

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook