Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Blame the za za zoo !!!!!!

Μη μου πεις ότι δεν το έχεις νιώσει και συ....

Κάποιες μέρες είναι φτιαγμένες για να είναι διαφορετικές από τις υπόλοιπες. Τι κι αν έχεις να αντιμετωπίσεις δυσκολίες και προβλήματα. Υπάρχει αυτό το za za zoo στον αέρα να σου φτιάχνει τη διάθεση! Να σε ομορφαίνει και να σε κάνει να χαμογελάς χωρίς λόγο!



Αν ήδη χαμογελάς και εσύ τότε δε μπορεί, ξέρεις καλά τι εννοώ...

Επειδή όμως αυτές τις μέρες δεν μπορείς πάντα να τις περνάς με όποιον θες, τουλάχιστον δοκίμασε να τις περνάς με ότι θες ώστε να διατηρείς για όσο μπορείς περισσότερο αυτό το χαμόγελο στα χείλη σου!

Εγώ για παράδειγμα όταν δεν μπορώ να έχω την παρέα που θέλω φροντίζω να έχω την ατμόσφαιρα που θέλω... !!!!


Ξεκινάω ανάβοντας το αγαπημένο μου κερί από τα Yankee Candles που δεν είναι άλλο από το Summer Scoop! Όταν ένα ευχάριστο φραουλοζαχαρένιο άρωμα κατακλύσει την ατμόσφαιρα κλείνω την πόρτα και χάνομαι στους ρυθμούς των αγαπημένων μου τραγουδιών! Αυτές τις μέρες μάλιστα ακούω μετά μανίας το "Μου φτιάχνεις τη μέρα" της Βανδή γιατί είπαμε... το za za zoo είναι λίγο παραπάνω στην ατμόσφαιρα από το κανονικό!

Το ιδανικό είναι όλα τα παραπάνω να συνοδεύονται από κοριτσοπαρέα! Γιατί όλη αυτή τη χαρά και τον ενθουσιασμό, δεν μπορεί... όλο και με κάποιον καλό φίλο θα θες και συ να τα μοιραστείς... Έτσι δεν είναι;

Επόμενο βήμα είναι οι ατελείωτες ώρες που θα περάσουμε κουτσομπολεύοντας το κάθε τι... Εννοείται ότι αυτές συνδυαστούν  πάντα με beauty περιποίηση!

Όμως, τι ακριβώς θα κάνεις περιμένοντας να περάσει το εικοσάλεπτο που πρέπει επειδή έχεις βάλει στο πρόσωπό σου την μάσκα ομορφιάς που σου απαγορεύει να μιλάς;;;



Αν ρωτάς εμένα η απάντηση είναι απλή ΨΩΝΙΑ και πάλι ΨΩΝΙΑ!!! Συνήθως αγοράζω χωρίς να το πολυσκεφτώ, τις τσάντες και τα παπούτσια που ονειρεύομαι να φορέσω στην επόμενη έξοδό μου ενώ ταυτόχρονα δημιουργώ μία τεράστια wish list έτσι για να υπάρχει... Ελπίζοντας βέβαια ότι η επόμενη φορά που θα επισκεφτώ το αγαπημένο μου ηλεκτρονικό κατάστημα δεν θα είναι πολύ μακριά!

Η διασκεδαστική στιγμή βέβαια είναι όταν οι φίλες μου προσπαθούν να μου δείξουν αν συμφωνούν ή όχι με τις επιλογές μου! Τα κουνήματα των χεριών και τα μουγκρητά δίνουν και παίρνουν προσφέροντας μας άφθονες στιγμές γέλιου !!!! Γιατί μπορεί να καταφέρνουμε να συγκρατούμαστε και να μην μιλάμε αλλά μας είναι αδύνατο το να μην γελάμε ... !!!

Και επειδή όλα αυτά αποτελούν ένα μικρό μέρος από το απόγευμα της σημερινής Δευτέρας σύντομα θα μοιραστώ μαζί σου και το τι μπήκε στο καλάθι μου αλλά και το τι πήρε την έγκριση των κοριτσιών για την επόμενη φορά!

Μέχρι τότε να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook